Atribuțiile Biroului Informatizare:
- asigura informatizarea activității Direcției de Asistență Socială a Municipiului Bacău prin colectivul de specialitate;
- executa lucrări de analiza, proiectare programe, implementare;
- colaborează cu compartimentul de resort din cadrul Primăriei precum și cu firmele specializate în hardware și software;
- asigura asistenta tehnica compartimentelor Direcției de Asistență Socială a Municipiului Bacău și gestionează conectarea utilizatorilor la rețea;
- concepe programe și aplicații pentru compartimentele de specialitate din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Bacău;
- asigura buna funcționare din punct de vedere logic a aplicațiilor existente în sistemul de calcul;
- analizează permanent și studiază sistemul informațional existent pentru a putea propune soluții de informatizare adecvate fiecărui utilizator;
- păstrează confidențialitatea datelor din cadrul instituției;
- răspunde de arhivarea anuală a documentelor compartimentului și predarea acestora la arhiva instituției;
- îndeplinește orice alte măsuri și acțiuni de asistență socială stabilite de legislația în vigoare, hotărâri ale consiliului local, dispoziții ale primarului sau ale directorul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Bacău;
- îndeplinește și alte sarcini stabilite de conducere.