1. AUTORITATEA CONTRACTANTA: Direcția de Asistență Socială a municipiului Bacău cu sediul în strada Ștefan cel Mare nr. 17A, tel: 0372 / 777859, fax: 0234 / 586492, e-mail: contact@dasbacau.ro; site: http://www.dasbacau.ro/
2. PROCEDURA DE ATRIBUIRE: Procedura Proprie, finalizată prin achiziția publică prin intermediul S.I.C.A.P. și prin încheierea unui contract de achiziție publică.
Procedura s-a desfășurat conform Normelor Procedurale Interne (publicată pe site-ul propriu http://www.dasbacau.ro/achizitii.html) pentru organizarea și desfășurarea propriilor proceduri de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect Servicii Sociale și alte servicii specifice, prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât pragurile corespunzătoare prevăzute la art. 7, alin. (1), lit. d din Lege.
3. DENUMIRE SERVICII: Servicii de cantină socială, cod CPV: 55510000-8, din Anexa 2 la Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice;
4. TIP CONTRACT: contract de servicii. Pregătirea, prepararea și livrarea hranei la sediul Prestatorului, zilnic, pentru maxim 80 de beneficiari ai Mesei în regim de cantină socială destinate persoanelor aflate în situații economico-sociale sau medicale deosebite, în perioada 01 aprilie 2025 – 31 martie 2026 conform Caietului de Sarcini, parte integrantă a documentației de atribuire.
5. VALOARE CONTRACT: 1.124.200 lei fără Tva.
6. SURSA DE FINANȚARE: Bugetul Direcției de Asistență Socială a municipiului Bacău.
În urma evaluării ofertelor depuse la ”Procedura Proprie” de atribuire a contractului de achiziție publică SERVICII DE CANTINĂ SOCIALĂ” perioada 01 aprilie 2025 – 31 martie 2026, oferta declarată câștigătoare este cea depusă de S.C. MDDD EVENTS S.R.L. Bacău cu prețul de 1.124.200 lei fără Tva.
Documente atașate: